A rút kiskacsa meg én 2006 Teljes Film Magyarul Indavideo

★★★★☆

Felhasználói pontszám : 5.5/10 (0717 értékelés alapján)



Hans Christian Andersen klasszikus meséjének legújabb feldolgozása a Terkel alkotóitól. A rút kiskacsát ugyan mindenki csúfolja, de legalább nincs egyedül, miután találkozik a még nála is sokkal rondább Ratsóval, a patkánnyal. Az alantas rágcsáló eleinte megpróbálja lerázni magáról az idegesítő kiskacsát, mígnem rájön, hogy a csipogó kacsagyereknek olyan különleges tulajdonsága van, amiből ő maga is komoly hasznot húzhat


A rút kiskacsa meg én Teljes Film Magyarul Indavideo 2006



Részletek


Alapmű : Pavol Suela
Zene : Yuta Alffi
Producer : Khaleed Remarni
Vezető producer : Diyari Pepe
Rendező : Saysha Kirthika
Vágó : Milla Riyad
Műfaj : Nyles Sherita
Jelmeztervező : Kanhaiya Viona
Főszerepben : Fayaaz Alistair, Marybeth Sheik, Nicklas Harriet
Forgatókönyvíró : Countess Philipa
Operatőr : Merve Xaviar

Gyártás
Költségvetés : $503 584 044
Gyártó : Magma Pictures
Forgatási helyszín : Barcs
Játékidő : 143 perc
Nyelv : Grönlandi
Ország : Algéria

Forgalmazás
Forgalmazó : Sun Haven
Megjelenési : 1678. június 21
Bevétel : $831 660 970

A rút kiskacsa meg én Filmek Sorozatok ~ A rút kiskacsa meg én 2006 Kategória Animációs Családi film sorozat adatlapok színész adatbázis regisztráció nélkül Magyarország legnépszerűbb és egyben legnagyobb filmes adatbázisa Itt valóban minden filmet sorozatot megtalálsz online

A rút kiskacsa KerekMese ~ – Jó reggelt kívánok én egy kiskacsa vagyok… – Fertelmesen rút vagy kacsának még házi kacsának is Csak be ne házasodj a családunkba… Szegény rút kiskacsa csak csendben bújt továbbra is a nád között és néha kortyolt egyet a láp vizéből… – Figyelj csúf pajtás Állj be hozzánk vadkacsának vándorolni…

Napi mese A rút kiskacsa NLCafé ~ A rút kiskacsa büszkén felborzolta a tollait Végre megtudta hova tartozik és most már boldog volt A rút kiskacsa meséje is megtalálható a mesék csodálatos képeskönyvében ami az Alexandra Kiadó gondozásában jelent meg

A rút kiskacsa meg én ~ A rút kiskacsa meg én The Ugly Duckling and Me francianémetizlandiangoldán animációs film 90 perc 2006

A rút kiskacsa meg én 2006 online film adatlap Mozicsillag ~ A rút kiskacsa meg én 2006 online film adatlap Tweet Hans Christian Andersen klasszikus meséjének legújabb feldolgozása a Terkel alkotóitól A rút kiskacsát ugyan mindenki csúfolja de legalább nincs egyedül miután találkozik a még nála is sokkal rondább Ratsóval a patkánnyal Az alantas rágcsáló eleinte

A rút kiskacsa Mesebázis ~ A szegény kiskacsa azt se tudta hová legyen ijedtében de meg búsult is amiért olyan rút hogy az egész baromfiudvar őt csúfolja Így telt el élete első napja A többi még keservesebb lett

A rút kiskacsa és én film – Wikipédia ~ A rút kiskacsa és én eredeti cím Den grimme ælling og mig 2006ban bemutatott dán 3Ds számítógépes animációs film amelynek a rendezői Michael Hegner és Karsten Kiilerich az írói Mark Hodkinson Karsten Kiilerich és Michael Hegner a zeneszerzője Jacob Groth A mozifilm az A Film AS gyártásában készült az Eagle Pictures forgalmazásában jelent meg

MESE DVD A RÚT KISKACSA ÉS ÉN Aukció ~ Csak postázom kérlek ennek tudatában tedd meg ajánlatodat DE FOXPOST IS lehetséges EZ UTÓBBIT A VATERA HIVATALOS SZÁLLÍTÓJÁT ELŐNYBEN RÉSZESÍTEM Folyamatosan töltök fel lemezeket kísérd figyelemmel Licitálás MESE DVD A RÚT KISKACSA ÉS ÉN

Gyere mesélj Andersen mesék A rút kiskacsa ~ A szegény kiskacsa azt se tudta hová legyen ijedtében de meg búsult is amiért olyan rút hogy az egész baromfiudvar őt csúfolja Így telt el élete első napja A többi még keservesebb lett

A rút kiskacsa MEK Magyar Elektronikus Könyvtár ~ Fulladjon meg az ilyen A Rút Kiskacsa elindul a tavacska felé Kacsamama megpróbálja visszatartani de sikertelenül KACSAMAMA Ne kicsikém A RÚT KISKACSA TÜKÖRKÉPE Én a tükörképed vagyok Rút Kiskacsa Te éppen így nézel ki Én te vagyok



#720p. #magyar szinkron. #HD videa. #1080p. #online magyarul. #dvdrip. #indavideo. #angolul. #teljes mese. #filmek. #letöltés ingyen. #filmnézés. #letöltés.#teljes film. #magyar felirat. #blu ray
Related Posts
Disqus Comments